Міжвідомчий Науково-методичний збірник
"Криміналістика і судова експертиза"
ISSN: 0130-2655
PDF Syrota Завантажень: 4, розмiр: 375.2 KB

DOI: https://doi.org/10.33994/kndise.2021.66.87

Сирота О.О.

У статті розглядається питання встановлення ринкової вартості нового товару. Включення до аналізу цінових пропозицій всіх нових товарів призводить до встановлення неправильної ринкової вартості. До категорії нових товарів відноситься безліч товарів, які за своєю ціною суттєво відрізняються та безпідставно впливають на ринкову вартість. Дані товари по суті не є новими, але можуть бути помилково прийняті для проведення аналізу цінових пропозицій.

Ключові слова: відновлення, маркування, refurbished, дефект, зразки, пошкодження, товар.